Regulamin klubu

  1. Korty tenisowe są czynne codziennie od 7 do 23.
  2. Zajęcie kortu następuje po wcześniejszej rezerwacji.
  3. Po grze należy uiścić opłatę w domku klubowym zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  4. Odwołanie rezerwacji powinno nastąpić nie później niż 24 godziny przed planowaną grą. W innym wypadku klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za kort.
  5. Na kortach obowiązuje strój tenisowy, uprzejmie prosimy o nie zdejmowanie koszulek.
  6. Osoby korzystające z obiektu zobowiązane są do posiadania obuwia tenisowego z podeszwą przystosowaną do gry na kortach ziemnych (gładki bieżnik, bez ostrych kantów).
  7. Czas gry wynosi 55 min. 5 minut należy przeznaczyć na przygotowanie kortu dla następnych użytkowników: należy przesiatkować kort wraz z wybiegami i odłożyć siatkę pomiędzy kortami.
  8. Na kortach obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów oraz zakaz przebywania osób w stanie nietrzeźwym.
  9. Za przekroczenie czasu gry obowiązuje dopłata za każde rozpoczęte 30 minut.
  10. Na korcie obowiązuje zachowanie porządku, spokoju i ciszy oraz podporządkowanie się decyzjom kortowego.
  11. Klub Smecz nie odpowiada za wszelkie rzeczy pozostawione na terenie obiektu (również w szatni).
  12. W sezonie grzewczym (październik-kwiecień) Klub ma prawo do przeniesienia rezerwacji na inny kort (nie dotyczy kortu odkrytego).
  13. Niestosowanie się do regulaminu będzie wiązało się z utratą opłaty i pozbawieniem prawa korzystania z kortu.